Gigalaser

Vi er en af de få klinikker, som har mulighed for at tilbyde behandling med Gigalaser.

Gigalaseren er en af de mest avancerede, terapeutiske lasere i verden og hjælper både på akutte og kroniske skader i kroppen. Den indeholder 36 kraftige lasere og kan dække store dele af kroppen. Laseren tilfører kroppen en stor mængde energi og speeder blandt andet vævshelingen kraftigt op.

Et energiboost til dine celler

Laserlys er koncentreret energi, der tilføres kroppen for at ”booste” energiniveauet i cellerne. Derved fremmes kroppens egne processer.

Det betyder at virkningen opleves som hurtigere helingsproces, men også øger vævsgennemstrømningen, som har betydning i forbindelse med fertilitetsbehandling.

Læs evt. mere om fertilitetsbehandling hos Power Medic Lasers

Hvad kan en Gigalaser hjælpe med?

Gigalaseren har effekt på rigtig mange tilstande i kroppen, her nævnes blot nogle udvalgte områder:

Giga laser behandling af dårlig skulder
  • Sportsskader
  • Sårbehandling

Ved akutte skader anbefales 2-4 behandlinger om ugen, så hurtig tilbagevenden til sport eller arbejde muliggøres. Ved mere kroniske tilstande anbefales behandling ca. 1-2 gange ugentligt.

En behandling varer mellem 7-23 minutter. Antallet af behandlinger varierer fra person til person og alt efter hvilket problem, der behandles for.

Mange oplever væsentlig bedring allerede efter 1-2 behandlinger – men typisk skal man forvente 3-6 behandlinger ved større skader.

Ved behandling med Gigalaser er der ingen gener eller bivirkninger, og modsat fx chokbølger forekommer der ingen vævsskade.

Videnskab og forskning i Gigalaser

For første gang i historien har det højt estimerede lægetidsskrift The Lancet bragt en videnskabelig artikel om biostimulerende laserterapi.

Du kan læse artiklen på Power Medic Laseres hjemmeside.

Giga Laser behandling foretages i Klinikken Risskov