Fysiovital Risskov Tlf: 8877 0252

Giga-laser behandling – lys

Forudsætningerne for at vi kan opnå et liv fyldt med energi, og for at kroppen kan heles hurtigere er, at vi giver cellerne i kroppen de bedste betingelser. Lys er en vigtig forudsætning, for at cellerne kan arbejde optimalt.

Gennem Giga-laser kan du få tilført koncentreret og uskadeligt lys. Hvis du kommer med en akutskade fx en forstuvet fod, kan du se og mærke effekten efter blot én behandling. Da Giga-laser er universel, benyttes den også til fertilitetsbehandling, hudproblemer, kroniske smerter og til at forhale fx en knæoperation.

FysioVital i Risskov er en af de få klinikker som har mulighed for at tilbyde GigaLaser behandling.

Giga Laseren, som også kaldes ”Cold laser”, er en af de mest avancerede terapeutiske lasere i verden og hjælper både på akutte og kroniske skader i kroppen. Fordelen ved Giga Laseren er at den indeholder 36 kraftige lasere, og dermed kan dække store dele af kroppen. Laseren tilfører kroppen en stor mængde energi via lys og speeder processerne i cellerne op.

Fysioterapi behandling af børn

Få boostet dine celler

Når det koncentrerede laserlys tilføres kroppen, vil energiniveauet i cellerne blive ”boostet”. Derved fremmes kroppens egen processer, og virkningen opleves som hurtigere helingsproces, men der sker også en øget vævsgennemstrømning, som fx har betydning i forbindelse med fertilitetsbehandling.

Eksempler

Vi har med rigtig god effekt behandlet elite idrætsudøvere indenfor Håndbold, Fodbold og Golf. Det har især været akutte skader som er blevet behandlet, for at sportsudøveren hurtig kunne blive klar til at komme på banen igen.

Hvad virker Giga Laseren på:

Da laseren arbejde på celleniveau er dens virkning universal og den har dermed effekt på rigtig mange tilstande, her nævnes blot nogle enkelte områder:

• Fertilitetsbehandling ( link til: http://www.powermediclasers.com/da/andre-tilstande/fertilitet)

Ved GigaLaser behandling er der ingen gener eller bivirkninger, og modsat fx schokwave behandlinger forekommer der ingen vævsskade ved behandling med GigaLaser.

Overordnet anbefaler vi at du får behandling 3 dage i træk, så kommer kroppen rigtig godt i gang med selv-helingen. Efter behov, skade og varighed, kan du herefter forvente behandlinger 1 til 2 gange om ugen.

FysioVital Rønde

Pr. 1 juli 2019 er FysioVital Rønde overtaget af Protreatment.

Klik her for at komme til Protreatment Røndes hjemmeside.