Fysiovital Risskov Tlf: 8877 0252

Forholdsregler under CORONA krisen

• Du bedes medbringe eget lagen og håndklæde
  • Inden du kommer i klinikken, taler vi sammen over telefonen. Blandt andet for at afklare dit behov, om du har været i smitte områder eller om du er med til at holde samfundet i gang.
  • Der vil max opholde sig to personer i venteværelset
  • Vi holder en afstand til dig på 1,5 meter
  • Vi benytter handsker og giver ikke hånd
  • Du bedes gå direkte ind på toilettet og vaske hænder, herefter afspritte dine hænder i venteværelset
  • Gigalaseren kræver ingen kropskontakt mellem dig og din behandler da den placeres hen over på din krop.
  • Under hele behandlingen vil der være en afstand på 1 til 2 meter mellem behandleren og dit ansigt.
  • Der bliver luftet ud mellem hver behandling

Giga-laser behandling – lys

Se her hvordan laserlys kan hjælpe din krop

Lys er en vigtig forudsætning for at kroppens celler kan arbejde optimalt.

Gigalaser behandlingerne forgår helt uden smerte og uden at påføre skade på vævet.

Gennem Giga-laser kan du få tilført koncentreret og uskadeligt lys. Hvis du kommer med en akutskade fx en forstuvet fod, kan du se og mærke effekten efter blot én behandling. Da Giga-laser er universel, benyttes den også til fertilitetsbehandling, hudproblemer, kroniske smerter og til at forhale fx en knæoperation.

Giga Laseren, som også kaldes ”Cold laser”, er en af de mest avancerede terapeutiske lasere i verden og hjælper både på akutte og kroniske skader i kroppen. Fordelen ved Giga Laseren er at den indeholder 36 kraftige lasere, og dermed kan dække store dele af kroppen. Laseren tilfører kroppen en stor mængde energi via lys og speeder processerne i cellerne op.

Fysioterapi behandling af børn

Få boostet dine celler

Når det koncentrerede laserlys tilføres kroppen, vil energiniveauet i cellerne blive ”boostet”. Derved fremmes kroppens egen processer, og hastigheden for helingsprocesserne øges med 30%, men der sker også en øget vævsgennemstrømning, som fx har betydning i forbindelse med fertilitetsbehandling.

Eksempler

Vi har med rigtig god effekt behandlet elite idrætsudøvere indenfor Håndbold, Fodbold og Golf. Det har især været akutte skader som er blevet behandlet, for at sportsudøveren hurtig kunne blive klar til at komme på banen igen.

Hvad virker Giga Laseren på:

Da laseren arbejde på celleniveau er dens virkning universal og den har dermed effekt på rigtig mange tilstande, her nævnes blot nogle enkelte områder:

• Fertilitetsbehandling

Ved GigaLaser behandling er der ingen gener eller bivirkninger, og modsat fx schokwave behandlinger forekommer der ingen vævsskade ved behandling med GigaLaser.

Overordnet anbefaler vi at du får behandling 3 dage i træk, så kommer kroppen rigtig godt i gang med selv-helingen. Efter behov, skade og varighed, kan du herefter forvente behandlinger 1 til 2 gange om ugen.