Change the world – stay healthy

En bæredygtig tilgang til kroppen, livet og sundheden

Gigalaser i forbindelse med Modic-forandringer

Den gigalaser vi benytter i Fysiovital består af 18.000mv. Lyspærerne bliver lagt helt tæt på kroppen. Den er dobbelt så kraftig som Hamilton-laseren.

Vi anbefaler 10 behandlinger, og at du starter et intensivt forløb, hvor du kommer 3 dage i træk. Herefter er vores anbefaling, at du kommer 3 og så 2 gange om ugen.

Behandlingens varighed er enten 15 min eller 2×15 min. Det er ikke mere effektiv med 2×15 min, men  enkelte patienter kan have brug for den dobbelte dosis.

Du bedes medbringe et lagen og håndklæde til hver behandling.

Se her, hvordan laserlys kan hjælpe dig

Hvad virker Gigalaseren på:

Da laseren arbejder på celleniveau er dens virkning universal, og den har dermed effekt på rigtig mange tilstande. Her nævnes blot nogle enkelte områder:

• Modic-forandringer
  • Fertilitetsbehandling

Ved gigalaser-behandling er der ingen gener eller bivirkninger, og modsat fx schokwave behandlinger, forekommer der ingen vævsskade ved behandling med gigalaser.

Overordnet anbefaler vi, at du får behandling 3 dage i træk, så kommer kroppen rigtig godt i gang med selv-helingen. Efter behov, skade og varighed, kan du herefter forvente behandlinger 1 til 2 gange om ugen.

Modic-forandringer

Gigtforeningen har støttet to forskere, der vil løse gåden om Modic-forandringer: Hvad er årsagerne til forandringerne – og hvordan kan de behandles?

Det kan du læse mere om her

Book din tid her:

Tlf.  51 51 73 99